aku sayangkan family dan kawan2 aku
aku akan ingat segala jasa korang
terima kasih tolong dalam susah atau senang
aku hargai apa yang korang buat
maaf kalau korang bengang aku
aku seorang penyabar ??
sabar ade tahapye kan
xkira orang nk cakap ape
family aku jahat ke ape
kawan aku baik ke tak
aku percaya ape yang aku nmpak
diriku begitu kecil didunia nieyh
sering mendapat masalah
masalah xpernah lari dari aku
aku terima dengan redha
aku cuba paham diriku sebenar
aku keras kepala
aku keras hati
xbermakna aku niey jahat !
setiap yang dicipta oleh allah xsempurna
aku ada akal fikiran yang waraassss
aku pendendam ??
aku dendam time aku mrah je
time aku sakit hati sangat
kadang aku mudah maafkan orang
lantak la ape orang ckap
aku xsuka menyusahkan orang
kawan2 n family kalau terasa tersusah,
terbeban dengan sikap aku
sorry ye ! tak bermaksud!
aku banyak ckap ??
sebab xnk tunjuk aku nieyh ade masalah
aku nak semua sekeliling aku tersenyum tertawa
bia aku sakit sorang2..
sory weyh kalau aku ade tershare masalah at kau !
itu bermakna aku terlalu sakit nk tangung
aku buat lawak bodoh je !
nk hiburkan korang, sampai xde idea
tu je yang terpikir, mmg lawak bodoh la yang kluar
sorry kalau aku tercarut ke apa ke
korang xsuka boleh ckap..
aku xla sebaek korang sangka
orang kata luar nmpak baik kan
tapi aku xtahu diri aku jahat ke baik
atas korang nk pikir aku cmne
itu tanggapan korang terhadap aku
aku terima walaupun ade baik buruknya
aku punya teman lelaki ??
setakat nie xde dah
tak pikir lagsung
dah rasa ape itu sakit bila bcnta
so tak berani dah..
bio aku dengan hidup aku
cinta bukan masamya sekarang
myb oneday ok
aku pemalu bukan sombong !
aku akan malu dengan orang yang aku xberapa kenal
lagi2 lelaki.
tu pasal aku susah nak terima kawan lelaki
tapi kalau kau dh kawan aku
kau akan tahu punya bnyak mulut aku
KAU KENAL AKU DULU
BARU KAU TAHU AKU MACAM MANA
AKU SAYANG FAMILY DAN KAWAN2 AKU
KU SENTAIASA DOA UNTUK KORANG
MENDAPAT KEBAHAGIAN MASING2
ALLAH DAH SEDIAKAN SEGALANYA BUAT KITA ;)
nie buat korang ! sorry just gambar je.. haha ! boleh kan ! thanks for everything ! luv u alls !!!!!!