Wednesday, 25 January 2012

sesimple aku latifah :)

assalammualaikum :)
tak tahu kenapa dengan mlam nie
tibe2 nak updte blog yang dah usang lagi berhabuk nie
ok sesimple aku nie
haha ! ape la aku ni kan
haha kesah plak kan !

aku xla secantik macam korang
kulit putih melepak ke pelepak la.. haha
aku  biasa2 je
beryukur dengan apa yang diciptakan allah !
amin !

aku keluar  mmg simple
xla hot mcm korang !
seluar baju panjang !
bertudung :)
bag sentiasa ade !
makeup pon biasa
pemerah pipi
eyeliner
lipstick la kowt

bising mak aku nmpak aku pucat je 
bila keluar,,, hahha

macam mana korang nmpak aku
macam tu la aku hihi

hahhahahhaha!
akhir kata ape aku mengarut pon tak tahu !

#sementara cari idea  untuk asgmnt :D

GAMBAR SEKADAR HIASAN ;)

terserlah kependekan aku kan !
who cre wt ar u talking about me !
ciptaan allah !
aku bersyukur !
amin !!!

No comments:

Post a Comment