tak tahu kenapa dengan mlam nie
tibe2 nak updte blog yang dah usang lagi berhabuk nie
ok sesimple aku nie
haha ! ape la aku ni kan
haha kesah plak kan !
aku xla secantik macam korang
kulit putih melepak ke pelepak la.. haha
aku biasa2 je
beryukur dengan apa yang diciptakan allah !
amin !
aku keluar mmg simple
xla hot mcm korang !
seluar baju panjang !
bertudung :)
bag sentiasa ade !
makeup pon biasa
pemerah pipi
eyeliner
lipstick la kowt
bising mak aku nmpak aku pucat je
bila keluar,,, hahha
macam mana korang nmpak aku
macam tu la aku hihi
hahhahahhaha!
akhir kata ape aku mengarut pon tak tahu !
#sementara cari idea untuk asgmnt :D
GAMBAR SEKADAR HIASAN ;)
| terserlah kependekan aku kan ! who cre wt ar u talking about me ! ciptaan allah ! aku bersyukur ! amin !!! |
No comments:
Post a Comment