Friday, 27 January 2012

asgmnt sedang berjalan :P

ouhhh pecah kepala otak keyh ! asgmnt wahai asgmnt permudahkan la aku nk buat kau ! kepala aku dh pening dah ! lpas satu satu aku dapat ! asgmnt mggu depan kena submit weyhhh !!!  semua  separuh jalan je asgmnt aku ! #BOLEH KE SIAP  MGGU DEPAN !  aiyoo menggalabah dah aku niey..

ASGMNT  BI,PERKEMBANGAN BAHASA,PENGAJIAN MALAYSIA,5P,SASTERA.....................................................

tadi pegi sekolah tadika swasta, igt nie last la nk pegi, dapt la butirannya.. tapi  dia suruh pulak g cawangan lagi satu.. terpaksa  pegi isnin nie. mntak2  dapat la.. hari isnin  last at rumah  petang dh balik unisel.. ouhhh bz ke kelas, aktiviti lagi n macam2 la.. mntak  tangguh  antar asgmnt agak2 boleh tak ! fuhhhhh !!!  tensen la aku dengan  asgmnt nieyhhhh !!!!! erghhhhhhhh !!!!!

No comments:

Post a Comment