ouhhh pecah kepala otak keyh ! asgmnt wahai asgmnt permudahkan la aku nk buat kau ! kepala aku dh pening dah ! lpas satu satu aku dapat ! asgmnt mggu depan kena submit weyhhh !!! semua separuh jalan je asgmnt aku ! #BOLEH KE SIAP MGGU DEPAN ! aiyoo menggalabah dah aku niey..
ASGMNT BI,PERKEMBANGAN BAHASA,PENGAJIAN MALAYSIA,5P,SASTERA.....................................................
tadi pegi sekolah tadika swasta, igt nie last la nk pegi, dapt la butirannya.. tapi dia suruh pulak g cawangan lagi satu.. terpaksa pegi isnin nie. mntak2 dapat la.. hari isnin last at rumah petang dh balik unisel.. ouhhh bz ke kelas, aktiviti lagi n macam2 la.. mntak tangguh antar asgmnt agak2 boleh tak ! fuhhhhh !!! tensen la aku dengan asgmnt nieyhhhh !!!!! erghhhhhhhh !!!!!

No comments:
Post a Comment