Friday, 24 February 2012

rindu ??

ape itu rindu ???
ape tafsiran rindu ??
perlu ke rindu dalam diri ??
rindu itu macam mana ??
rindu itu boleh buat orang sakit ke ??
rindu itu boleh buat orang gembira ke ??
rindu itu boleh kekal ke ??
ke rindu itu sekejap??
kenapa ade rindu dalam setiap manusia ??

biarlah rindu dekat family selamanya :)
abah rindu abah !
mak rindu mak !
abang rindu abang !
kakak rindu kakak !
adik rindu adik !
rindu mereka lagi bermakna !

jangan rindu dekat orang yang baru kenal !
xlogik sangat ! baru kenal kowt nak rindu2 !
menyampah pulak orang macam nieyh !
sesuka hati meluahkan rindu !
eyh rindu kau tu smpai mana ha !
ouhh ye ! rindu kau atas dasar mulut je !
so orang cm kau nie boleh jalan daaa~~

rindu pulak dekat kekasih !
haduh ! lagi sakit !
kekasih rindu bila perlu !
ok ! tak ramai kekasih tu jujur or setia !
macam2 la rindu ye !
eyh ! rindu kekasih nie boleh bawak sampai mana eyh ??

#blog ni aku updte atas dasar pengalman
#time ni jugak aku bosan :)
#sorry sape yg terasa ! xde niat pon !
#ok thanks ! :)

Thursday, 23 February 2012

ape cer ??

ape cer dengan kau weyh !
aku bukan nk mengungkit !
cuma nak bagi kesedaran !
itu sahaja !
tak tahu la kau boleh terima or tidak !
kang aku tegur kau buat muka plak !
aku xsuka bermasam muka dengan kau !
maaf kalau kata aku nieyh kasar ke ape !

weyh first !!
aku bukan family kau weyh !
xkan aku nk tangung kau !
aku pun abg aku tangung !
bukan senang nak cri  duit !
kau pun tahu kan !
xkan semua benda aku beli !
pkai sama2 kan !
beli pon sama2 la kan !
itu je aku nak !

weyh second !
aku pun banyak keje weyh !
jangan nak suruh2 je !
otak sama2 ade !
jangan bagi at aku sorang !
jadi gila jap lagi aku weyh ! 
hahhaha 1

weyh third !
mmg aku anggap kau family aku !
tapi beragak la weyh !
kau nk pakai aku ye barang aku xkesah !
tapi jngan sentuh barang abang aku !
satu hari kene ngn abg aku !
sorry ! aku xmsuk campur !
aku dah gthu kan !

weyh last !
aku dh gthu kan !
bnyak kali okeyh !
so beware !
masing punya hati dan akal !
mesti paham ape yang aku rasa !
igat tu je !
aku tak marah pon la !
:)))))

AKU BUKAN FAMILY KAU NAK TANGUNG KAU !
MASING2 ADE HATI DAN PERASAAN !
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

xde motif !
saje letak sekadar hiasan !
;)))






Wednesday, 1 February 2012

kerana ego

kerana ego kau lepaskan aku
kerana ego kau kata ade kebahagiaan laen untuk aku
kerana ego kau cakap kau melakukan keburukan
kerana ego kau sanggup kau tipu diri aku yang lemah nie !
#SAMPAI SEKARANG AKU TAK PAHAM DENGAN KAU

kerana ego aku juga mengatakan aku benci kau
kerana ego aku juga aku stop untuk mencari kau
kerana ego aku juga menampakkan diri aku kuat
bila berhadapan dengan kau
kerana ego aku juga buat tak endah dengan kau
kerana ego aku juga aku cuba nak buang kau dari hidup aku
kerana ego aku juga aku xtegur kau bila kita on9
kerana ego aku juga aku layan kau macam nak taknak je
#TERKADANG AKU XPERASAN EGO AKU NIE TINGGI

*HAKIKATNYA semuanya PEMBOHONGAN yang datangnya dari EGO !
  membuatkan apa yang aku buat untuk PUASKAN HATI aku !

*HAKIKATNYA aku SANGATLAH RINDUKAN kau !
  tapi aku xnak ORANG CAKAP aku nie BERTEPUK SEBELAH TANGAN
  so aku SIMPAN DALAM HATI

*HAKIKATNYA aku TAK BOLEH LUPAKAN kau SEMUDAH itu.
  aku CUBA tapi SAMPAI SEKARANG ade je lagi ENGKAU dalam HATI aku
  mungkin LAMA lagi untuk aku DELETE kau sepenunhya dalam HATI !

#sampai sekarang aku tak tahu apa yang aku nak  !
#aku redha atau tidak untuk melepaskan kau !
#tapi aku cuba sedaya mungkin untuk lupakan kau !
#aku selalu doakan kebahagian kau !
#walaupun pedih aku tetap berdoa !
#dengan siapa jodoh kau !
#aku tetap doakan kau !


kau dan aku suka
comel kan ;)