Wednesday, 1 February 2012

kerana ego

kerana ego kau lepaskan aku
kerana ego kau kata ade kebahagiaan laen untuk aku
kerana ego kau cakap kau melakukan keburukan
kerana ego kau sanggup kau tipu diri aku yang lemah nie !
#SAMPAI SEKARANG AKU TAK PAHAM DENGAN KAU

kerana ego aku juga mengatakan aku benci kau
kerana ego aku juga aku stop untuk mencari kau
kerana ego aku juga menampakkan diri aku kuat
bila berhadapan dengan kau
kerana ego aku juga buat tak endah dengan kau
kerana ego aku juga aku cuba nak buang kau dari hidup aku
kerana ego aku juga aku xtegur kau bila kita on9
kerana ego aku juga aku layan kau macam nak taknak je
#TERKADANG AKU XPERASAN EGO AKU NIE TINGGI

*HAKIKATNYA semuanya PEMBOHONGAN yang datangnya dari EGO !
  membuatkan apa yang aku buat untuk PUASKAN HATI aku !

*HAKIKATNYA aku SANGATLAH RINDUKAN kau !
  tapi aku xnak ORANG CAKAP aku nie BERTEPUK SEBELAH TANGAN
  so aku SIMPAN DALAM HATI

*HAKIKATNYA aku TAK BOLEH LUPAKAN kau SEMUDAH itu.
  aku CUBA tapi SAMPAI SEKARANG ade je lagi ENGKAU dalam HATI aku
  mungkin LAMA lagi untuk aku DELETE kau sepenunhya dalam HATI !

#sampai sekarang aku tak tahu apa yang aku nak  !
#aku redha atau tidak untuk melepaskan kau !
#tapi aku cuba sedaya mungkin untuk lupakan kau !
#aku selalu doakan kebahagian kau !
#walaupun pedih aku tetap berdoa !
#dengan siapa jodoh kau !
#aku tetap doakan kau !


kau dan aku suka
comel kan ;)

No comments:

Post a Comment