aku bukan nk mengungkit !
cuma nak bagi kesedaran !
itu sahaja !
tak tahu la kau boleh terima or tidak !
kang aku tegur kau buat muka plak !
aku xsuka bermasam muka dengan kau !
maaf kalau kata aku nieyh kasar ke ape !
weyh first !!
aku bukan family kau weyh !
xkan aku nk tangung kau !
aku pun abg aku tangung !
bukan senang nak cri duit !
kau pun tahu kan !
xkan semua benda aku beli !
pkai sama2 kan !
beli pon sama2 la kan !
itu je aku nak !
weyh second !
aku pun banyak keje weyh !
jangan nak suruh2 je !
otak sama2 ade !
jangan bagi at aku sorang !
jadi gila jap lagi aku weyh !
hahhaha 1
weyh third !
mmg aku anggap kau family aku !
tapi beragak la weyh !
kau nk pakai aku ye barang aku xkesah !
tapi jngan sentuh barang abang aku !
satu hari kene ngn abg aku !
sorry ! aku xmsuk campur !
aku dah gthu kan !
weyh last !
aku dh gthu kan !
bnyak kali okeyh !
so beware !
masing punya hati dan akal !
mesti paham ape yang aku rasa !
igat tu je !
aku tak marah pon la !
:)))))
AKU BUKAN FAMILY KAU NAK TANGUNG KAU !
MASING2 ADE HATI DAN PERASAAN !
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
![]() |
| xde motif ! saje letak sekadar hiasan ! ;))) |

No comments:
Post a Comment