Monday, 19 March 2012

wink wink~~~

rindu  korang dowh !
aihh lama tak jumpa !
masing2 bz !
bz dengan stdy n kerja !
ade yang dah berjaya kan !
tahniah korang !
series rindu gila at korangggggg !! :))






#INI JE YANG ADE GMBAR AT AKU ! YANG XDE AT SINI PUN AKU RINDU JUGAK !!!!
 BUDAK2 CLAS 5 IKHLAS 2008 MEMANG TERBAEK LA !! WALAUPUN MENIMBULKAN MASALAH SELALU :P 

Thursday, 8 March 2012

kemalasan effa ! xtahu kenapa !

assalammualaikum hai dan selamat malam !
mengupdate blog yang dh usang nie !
cerita lak pasal kemalasan aku !
malasnya aku sem 4 nie !
ape nak jadi ngn aku nie !

sem 4 nie ????
asgmnt semua aku buat last minit !
haihh xtahu aku knapa !
asgmnt hntar esok, malam tuh baru nk buat !
sampai la tgh pagi !
mula la g clas dengan mata yang kecik !
bagussss kannnnn :)

sebelelumya sem 4 nie !
semua asgmnt aku settle kan dengan cepat !
esok hantar malam tuh aku  rilek je :)
hahhahahaha ! agak rajin kan !
sem 1,2,3 mmg xde la msalah sgt !

masalah aku dapat ??
mmg bnyak !
sem 4 nie makin teruk aku dapat !
aku tgung !
tapi aku senyap je !
mungkin ni punca segalanya aku jadi malas !
haissshhhhhhhhhhhh


WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!