21 april ????
dulu tarikh ni yang di tugu-tugu tiap tahun !
sekarang kalau tugu pun xde makne ya la !
bio kan ia berlalu !
masing-masing dah ade haluan masing-masing !
ingat pun buat sakit hati kan !
so buat tak tahu !
tapi malam tadi ! hihi
boleh pulak die igt tarikh ni !
die cakap kalau tak tahun ni 4 tahun dah !
aissshhh benda dh tak berpanjangan !
redha je..
malam tadi jugak !
aku agak bengang dengan die !
mulut die makin kurang ajar !
xleyh nak pikir matang !
memang kena semburrr dengan aku !
terus diam die !
dan aku puas hati !!
selama ni diam je !
tak berani nk nasihatkan die !
malam tadi !
keluar segalanya !!
PUAS HATI AKU !
*SORRY RUDE DENGAN KAU !