Tuesday, 10 January 2012

tiba2 rindukan die !!!!!

ok aku tak tahu la kenapa dengan aku hari nieyh macam pelik je ! padahal selalu gadoh dengan die.. tak boleh berjumpa ! kalau jumpa je kami gaduh ! bertekak la.. sampai orang sekeliling pon bengang dengan kami ! kadang smpai merajuk seminnggu ! haha ! kalau diigatkan balik memang lawak ! adik beradik kan, biasa la..ok adikku yang kasar lagi gangstarrr ! haha ! NUR AMIRAH akak RINDU kau la gilerrrrr !!!! RINDU jugak MAK,ABAH,ABANG2,AKAK,N ANAK BUAH yang terlebih aktif tu !!!

ok nieyh adik aku nur amirah yang keras kepala
hahaha

nie abh n mak 

 #pic nieyh je aku apload ! yang laen2 malas ! hahahaha ! #sorry eyhhh :)

No comments:

Post a Comment