ok aku tak tahu la kenapa dengan aku hari nieyh macam pelik je ! padahal selalu gadoh dengan die.. tak boleh berjumpa ! kalau jumpa je kami gaduh ! bertekak la.. sampai orang sekeliling pon bengang dengan kami ! kadang smpai merajuk seminnggu ! haha ! kalau diigatkan balik memang lawak ! adik beradik kan, biasa la..ok adikku yang kasar lagi gangstarrr ! haha ! NUR AMIRAH akak RINDU kau la gilerrrrr !!!! RINDU jugak MAK,ABAH,ABANG2,AKAK,N ANAK BUAH yang terlebih aktif tu !!!
 |
ok nieyh adik aku nur amirah yang keras kepala
hahaha |
 |
| nie abh n mak |
#pic nieyh je aku apload ! yang laen2 malas ! hahahaha ! #sorry eyhhh :)
No comments:
Post a Comment