oiii orang2 yang sedang berbloger-logerrrr.. haha ! mandai je ayat aku nie kan ! arrghhh lantak aku la kan ! haihhh BONGKAK ! haha ! nieyh sebenar-benarnya nak cite pasal petang tadi ! punya plan dri malam semalam nk pergi joging pagi at TAMAN LAYANG-LAYANG.. haha ! oke kalu dh pagi kan CONFIRM membuta ! haha ! aku ngn bella je yang bangun ! yang laen uhh tdoo siap BERDENGKURR ! NGROOK NGROKKK ! hahah sabar je la ! TAK JADI PERGI ! then plam lak petang ! mula nk joging last2 ambik keputusan tuk jalan2 je at TAMAN LAYANG-LAYANG uhh ! haha ! oke siap2 dh sume bergerak KELUAR DARI SAWEETTTT nieyh ! okeyh dalam perjalanan SESAT PULAK ! silap jalan ! TAK JUMPA TAMAN uhh ! last2 terus ke KLCC ! pon jadi laa.. :) ! lepak-lepak sana sekejap ! woaahhhh TERUS LUPA ASGMNT ! haha ! jom tengok pic yang kami snap ! nieyh je yang sempat ! =========>
BILA DAPAT CAMERA ;)


mane gaya nk wat blog camni....
ReplyDeletemacam tuhh la.. bnyak step ! haha
ReplyDeletekowang kawan yang terbaik hehhe kat unisel la
ReplyDeletehmm yelaaa kak atikah ! :P
ReplyDelete