okeyh ari ahad yang tak tahu ape kena dengan aku nie.. sejak balik masalah bertimbun2.. lepas satu satu aku dapat ! xpe allah syangkan aku sbb uhh bg aku ujian ! aku terima dengan redha dan ikhlas..
aku kuatkan semangat mental dan fizikal untuk mengharungi semuanya ! insallah aku boleh buat !
sebelum balik ; okeyh effa nak buat asgmnt yamg belambak uhh at rumah dengan nada yang semangat ! lagi2 asgmnt bi ! kne submit mmgu dpan ! lpas uhh nak pegi sekolah tadika swasta ! nak jumpa pengurus die je..lpas uhh nk pegi beli buku untuk anak buah ! nk kemas bilik ! banyak la aktiviti yang tercadang !
sesudah sampai rumah ; dapat berita kurang menyedapkan tengah malam ! terus downnnnnnnnnnn.... semua aktiviti tercadang tergendala !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hanya buat asgmnt bi malam td ! tuh pon terpikir nk submit mggu dpan !
KUATKAN SEMANGAT MENTAL DAN FIZIKAL AKU UNTUK HARUNGI SEMUA NIEY! AMIN !!!!!
FRIENDSSSS DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK AKU EYH ! THANKS ALLS !
No comments:
Post a Comment