Wednesday, 14 November 2012

my broken I ;)

salam n helloooo... today aku nak mengadap laptop je la... haha eh boleh ke ?? hari ni no plan lagi.. myb duduk di rumah sahaja menonton tv yang yang membosankan.. fuhhh !! hoping at rumah harini tak la buat aku tensen macam selalu.. heeeee.. aihh... sorry weyh aku campur adukkan aku punya tulisan.. hehe.. aku maen tibai je ayat ni.. bi aku memang broken gila weyh.. tapi xpe la aku belajar dari kesilapan.. korang nak mengata aku ??? kata la.. tuh jadi semangat buat aku.. hahha ! padahal dalam hati ni bengang je.. hoho !! ohhh whatever you say about me, i don't care, i know who i am !! hahha ! actlly aku bosan ni weyh... haha ! nak buat ape cuti ni.. aihh F pun tido lagi.. kalau dia dah bangun macam nak keluar kan.. haiyooo.. harini aku de post somthing at wall fb F ni.. hoiii agak2 ape respon die eyh.. very excited woo !!! hahha ! bio la die.. jahat an aku.. *sikit je eyh* hahaha ! banyak gelak la aku ni, nk menangis ape !! haihhhh.. mintak-mintak tak la.. ape nak buat ni.. takkan nak on9 n tgok tv je ?? oh no !!!!!! memang bosan gilaaa laa... adek aku pun g buat lesen kereta.. haiyaaa takde teman nak bertinju !!!! kahkahkah !!! harini updte blog ni sebab pertama adelah aku bosan !! second , aku saje-saje je suka-suka !! korang tak suka up to you la !! blog ni untuk suka-suka kan ???  kalau bukan sorryyyy :D eyh lastly please fogive me !! aku tahu aku banyak salah... aku admit kesalahan aku.. hehehehe !! n goooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment