Tuesday, 13 November 2012

hayalan semata-mata ;)

salam n helloooooo !!! memandangkan line lambat macam siput ni ! aku nak jugak updte blog ni !! ehehe almaklum la dah lama kot tak updte ape2 ! bz dengan rph !! woopppss !! haha ! xde la... ade la sebabnya..
ok harini tak nak la cite sedih-sedih, nty nangis pulak... biarlah benda tuh berlalu dalam hati yang lara.. cehhwaahhh !! jiwang pulak dahhh... hahha!! lantak laa kan.. ;) ok start dah ni... jenjengjeng !!!!! :p ok arini agak berangan sikit la dengan si Mr.F ni... almaklumlaaa mood masing-masing tengah sepoi2 angin.. hehehe...kitorang berangan nak ke ISTANBUL !! haha ! yaallah !! jauh kan berangan kitorang... ni gara-gara tengok cerita 'ISTANBUL AKU DATANG' laa... tempat die tengok macam cantik je.. tapi budget xde la untuk ke sana.. itu semua hanyala hayalan je... tapi kalau ade rezeki.. ALHAMDULLILLAH !! AMIN !!! :D doakan ye :D 

No comments:

Post a Comment