![]() |
Thursday, 15 November 2012
pelik lah kot !
salam n helloooo.. ok harini nak cerita pasal mimpi malam tadi !!! oiiii serammmmnyaaaaa... mimpi ular !! tak tahu la ular ape.. yang pasti ular tuh besar warna hijau-hijau coklat, ular tuh ade sikit luka-luka kat badan die.. time aku nampak ular tuh tengah menyusur dekat rumah lama aku.. lepas tuh apa lagi aku nampak lari la aku.. yang paling menggerikan ular tuh makan orang weyh dalam mimpi aku !! hisshhh serammmnya ye kalau ingat balik muka ular tuh time makan orang... terus aku terkejut !! astraghfirullahalazim !! ini semua mimpi !! orang kata mimpi tuh permainan tido... :) banyak kali senanya mimpi pasal ular ni, tapi selalu biasa-biasa je.. xde la sampi ular tuh nk telan manusia.. selalu ular die senyap2 je.. hahhaha !! macam-macam la aku ni.. eyh !! apa sebenarnya aku merepek ni !!! hahhaha !! sorryyyy weyhh kbai !!!!!!!!!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
.jpg)
No comments:
Post a Comment